söndag 23 september 2012

Dop & 1års kalas!!

En söt liten pojk som heter Alexander skulle fira sin 1års dag och samtidigt döpas, så det skulle storkalas och därför ville Sandra & Miroslav ha 2st tårtor. Alexander tycker mycket om bilar som är röda och gula och blå! Och vad passar inte bättre än en liten bilbana!? =))

Sandra ville ha en liten bebis som sover sött på doptårtan med en filt över. Och så fick det bli! Det var första gången jag gjorde en filt och bilar men jag tyckte ändå det gick rätt bra! Övning ger färdighet!! =))

Det var jätteroligt att få göra den första Doptårtan!! Tack Sandra och Miroslav för det!! =D

Vaniljbotten med mjölkchoklads mousse och Skumbanansfluff med skivade bananer.
Spacklad med chokladsmörkräm, täckt och dekorerad med Marsipan.


Vaniljbotten med vanilj- & Hallonmousse
Spacklad med vaniljsmörkräm, täckt med SP.
Dekorerad med Sp & Marsipan.


3 kommentarer:

  1. Jättefina tårtor Michelle. vad du är duktig.

    SvaraRadera
  2. ÅÅ Michelle vi var såå nöjda och dina tårtor fick jättefina komplimanger! Alla tyckte dom va ursöta o hur goda som helst! Min personliga favorit var doptårtan med skumbanansfluff o mjölkchoklad,MUMS! Bilbanetårtan var jättegod också och flera av våra gäster åt sin mätta på bara tårtorna! Tack för att du gjorde Alexanders dop och 1 års kalas till en riktig TÅRTFEST! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Sandra!! Vad jag blir Glad jag blir för att ni och era gäster tyckte det!! =))
      Tack för att jag fick göra era tårtor! =))

      Radera