tisdag 7 augusti 2012

ÄNTLIGEN!!!!

Som jag har längtat! Nu har jag äntligen fått hem så jag kan göra superfina doptårtor!! =))

Det finns ett helt universum med verktyg till modellering så man vet ju inte riktigt vad man ska köpa in och inte köpa in... köpte bokstäver och det var heeeelt fel! Så nu har man dubbla men oavsett så kan man inte få för mycket grejjer :-P

Ju mer verktyg desto roligare och mer galna tårtor kan man göra!! Ser mycket fram emot att få använda dessa två på framtida tårtor... 


Eftersom jag hade blå och brun SP hemma så fick detta bli testfärgerna!! =)) 
Visst är de söta!?!? Kan se minst 100 olika tårtor med dessa som dekoration!

Eftersom detta inlägg kommer lite sent och min fotgraf och redigerare jobbar så det blir oredigerade bilder tagna av  mig själv :-P 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar