lördag 4 augusti 2012

Hello Kitty


Nu har jag ÄNTLIGEN fått göra min första Hello Kitty tårta!! Det var en av de roligaste jag har gjort!! Jag är också supernöjd med resultatet!! 

Tårtan har vart bestämd i flera månader ända sedan Eilas pappa som är en god vän till mig och min sambo fått smaka på mina cup cakes. Hans supersöta dotter fyllde 3 och Älskar Hello Kitty. Klänningen fick bli rosa eftersom det är Eilas favoritfärg och en söt rosett i håret! 


Favoritsmaken är choklad och eftersom det är en liten 3åring som ska äta så höll jag det väldigt simpelt. 
De blev nöjda med tårtan och tyckte den var fin och god. Vilket var jäteroligt att höra!! =)) 



Vaniljbotten med Geléhallon Fluff, Chokladmousse och hallonkompott. 
Spacklad med smörkräm med smak av vanilj och färgad rosa. 
Täckt med marsipan och dekorerad med Sugerpaste. 

1 kommentar:

  1. Hejsan Isa!!
    Tack så mycket för din kommentar!! Det värmde gott i hjärtat =)) Tack!! //Michelle

    SvaraRadera